maandag 25 mei 2009

Stil hier?


Writers block!

Oftewel: Ik heb géén idee wat ik jullie moet melden...

Dus.

Ik loop nog wel hoor. Een beetje. Twee keer per week een dik half uur. Daarnaast fiets ik een keer per week naar mijn werk, 50km heen-en-terug. En zwem een keer, de komende 3 weken 2 keer, want over 3 weken doe ik dus mee aan een heuse triathlon. Een 1/8ste, maar toch, doe het me maar na! Toe dan!

Ik heb trouwens vorige week een brick gedaan met m'n triathlonmaatje. Eerst 20 kilometer pittig tempo op de racefiets, bij aankomst bij mij in de tuin meteen schoenen wisselen en 5 kilometer hardlopen.

Man! Wat een elastieken benen heb je de eerste kilometer zeg! Het voelt alsof je rubberen knieën hebt, ergens wel grappig, maar ergens geen prettig gevoel.

Dubbel zo mooi is de constatering na een kilometer of twee dat je prima loopt en je best veel energie hebt om een leuk tempo te lopen.

20 kilometer fietsen, wisselen en 5 kilometer hardlopen op ongeveer 75% van je maximale kunnen in een uur en tien minuutjes!

Conclusie: laat maar komen die triathlon. Of, eh, ofja, zwemmen, grrrr...daar heb ik het liever niet over. Nog niet in ieder geval.

:-)

Geen opmerkingen: