dinsdag 10 maart 2009

Grote oetlul!


Hahaha!

Ik zie net in mijn "Google Analytics", dat je per default alleen de bezoekers van de laatste 30 dagen kunt zien, ik vond het ook al zo gek dat ik er zo lang over deed om van de 950 naar de duizend bezoekers te komen. (Voor de mindere goden onder julie, ik heb het dus over het aantal bezoekers van dit stupid blog!)

Maar als ik aangeef dat ik vanaf dag 1 wil kijken, ziet mijn oog het astronomische aantal van 1560 bezoekers!!! En het tofste, er zijn er 412 die 3 keer of vaker zijn geweest, dus blijkbaar positief waren en nog eens gekeken hebben of ik nog meer van dit soort onzin uit had gekraamt. Bij deze dus!

Dus nogmaals, thanks! Dat zulk slap gelul zoveel aandacht krijgt verbaast me. Mischien toch maar eens informeren of ik er geen publieke zender uit kan halen, hehehe.

Ik zal in het vervolg wat beter opletten.

Oh ja, ik vergeet het bijna, maar gisteren twee keer 15 minuten gelopen! Eitje!

Dus.

1560!

Uitroepteken!

Geen opmerkingen: