woensdag 4 maart 2009

Yieha!


Gisteren 4 keer 8 minuten, met andere woorden, 32 minuten met 3 keer een minuutje wandelen. En ik liep op kussentjes, ik zweefde, het ging lekker! Waar ik twee weken geleden bij de lange loopstukken een hartslag van 158 had, liep ik nu met 148 en het tempo lag ook nog iets hoger! Voelt zo fijn...zou dat nou die befaamde runners high zijn? Nu nog maar 7 keer met Evy lopen en dan ben ik beginner af.

Ik fiets nu ook weer elke zondag, mountainbiken. En deze donderdag en volgende week donderdag squash ik. Straks als de zomertijd in gaat door de week 's avonds fietsen, al dan niet op mijn nieuwe racefiets. En dan moeten we ook nog leren zwemmen dit jaar. Al met al moet ik goed mijn 2 rustdagen per week blijven pakken, want overtraind raken is het laatste waar ik op zit te wachten!

Het wordt een sportzomer, dus hopelijk qua weer ook weer eens een mooie. Maargoed, schoenen aan en lopen maar!

Geen opmerkingen: