vrijdag 3 april 2009

Happy happy joy joy!


As-we-speak zit ik, bezweet en wel, uit te puffen en tik dit berichtje beneden op m'n laptop. Ik kom net terug en heb goed nieuws, voor mezelf. Ik heb op de kop af 7,5 kilometer gelopen in 45 minuten! Ik heb na twintig minuten een minuutje gewandeld en na 35 minuten nog een keer 30 seconden. Ik had het gevoel dat ik nog wel een kwartiertje door had kunnen lopen, maar dat was dan wel aardig op het tandvlees geweest.

Maargoed, dit houdt dus in dat ik die tien kilometer over twee weken waarschijnlijk binnen het uur (59:59) ga lopen en dat vind ik dus vet relaxed! 14 januari jongstleden liep ik na 3 minuten hardlopen al met het hart in m'n keel en met m'n tong op de grond, ik was 8 kilo zwaarder en als je me had verteld dat ik half april 10km zou hardlopen binnen een uur had ik je waarschijnlijk voor gek verklaard!

Kortom, de goede voornemens en wilde plannen worden goed ten uitvoer gebracht dit keer!

Happy happy joy joy!

Geen opmerkingen: